Call of Duty:WW2 jos jedan promasaj ili..?

Call of Duty planetarno popularna fransiza zapoceta davne 2003.godine od strane originalnog developera “Infinity Ward” ,nastala na modificiranom “Quake engine-u” i pod cijom palicom su izdane prve cetiri igre(Call of Duty,Call of Duty 2,Modern Warfare i Modern Warfare 2) od kojih su CoD 2 i MW dosegli kultni status i igraju se dan danas.

Odlaskom glavnih ljudi iz “Infinity Ward-a” koji osnivaju novi studio “Respawn Entertainment” i poicnju rad na novoj igri pod nazivom “Titanfall”, Call of Duty serijal spada na izbacivanje novih nastavaka svake godine koji se prebacuju sa studija na studio kao nezeljeno dijete koje na kraju postane jednom rijeci “upropasteno”.

Minimalni prosjek izrade neke kvalitetne igre je 5 godina ,a period između svakog nastavka CoD-a je niti 2 godine pa mozemo zakljuciti da je serijal iz “zlatne koke” prerastao u “kravu za muznju” kojoj ponestaje mlijeka jer niti jedan nastavak nakon “Modern Warfare-a 2” nije ponudio nista revolucionarno osim poliranja vec postavljenih temelja.

Od nadolazeceg CoD-a ocekujem semi-realizam kakav se moze vidjeti u ostalim WW2 igrama poput “Medal of Honor-a” i “Red Orchestra” i zabavne igrivosti kakva je prisutna u “Day Of The Defeat” koja bi znacila odmak od iskljucivo arkadnog pristupa kakav se proteze kroz vecinu serijala i vracanje ranim korijenima.

Nazalost ponovo ce u fokusu biti prozvakane teme prepune “kliseja” u kojima su Amerikanci(saveznici) “dobri decki” koji se bore protiv zlocestih Nacista i po stoti put spasavaju stvar uz minornu ulogu Rusa koji pricaju los engleski(“suka blyat”),umjesto da napokon vise dobijemo priliku zaigrati u ulozi Jugoslavenskih partizana!

Call of Duty 2 i Modern Warfare preko xFire-a = puno ubijenih svaba,rusa i opsovanih majki…

Promjene koje zelim vidjeti:

  • Ne skriptirana kampanja sto znaci da bi trebalo biti vise nacina da se prijeđe neka misija
  • Micanje “killstreak-ova”
  • Fokus na kvalitetu,a ne kvantitetu modova “Search & Destroy” , “Team Death Match” , “Free For All” + uvođenje jednog novog
  • “Djelomicna” destrukcija zidova i zgrada
  • Vracanje nekih mapa iz Call of Duty 2 (npr.Carentan)
  • Povratak nasumicnih “airdrop-ova” koji bi zamjenili “killstreak-ove”
  • Dedicirani serveri
  • Micanje “besmrtnih” likova u kampanji
  • Otkljucavanje oruzja kupovinom novcem zarađenim u “matchevima”
  • Micanje “regeneracije” zdravlja
  • Uvođenje “skill bodova” koji bi se dodjeljivali automatski onome sto najcesce koristite(npr.sto vise koristite neko oruzje to bi bili precizniji svaki sljedeci put kad ga koristite..itd)
  • “Proceduralno generirane” mape bilo da se radi o onima iz solo kampanje ili online dijela igre

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s