Witcher 3:Wild Hunt najbolji RPG ikad?

Witcher fransiza stvorena prema knjizi poljskog pisca “Andrzej Sapkowsk-og” od strane poljskog razvojnog tima “CD ProjektRED”.

Prema mnogima najbolji RPG ikad zbog svog lijepo dizajniranog otvorenog svijeta i zanimljive price koja prati lovca na cudovista “Geralta od Rivije” na njegovom putu i borbi protiv raznih nemani od kojih su jedni od pripadnici  horde “duhova” zvani “Wild Hunt”.

Najbolji je relativan pojam pa ako usporedimo npr. “Elder Scrolls,Witcher ili Gothic” serijal(gledajuci iskljucivo PC igre) mozemo u nedogled voditi debatu o tome koja je igra bolja jer svatko ima svoje misljenje i svaka je igra ponudila nesto inovativno igracima onda kad su izasle.

Ako moram dati svoje misljenje slozit cu se da je Witcher 3 podigao ljestvicu sto se tice RPG-ova sa svojom grafikom,imerzijom i pricom na ciji ishod mozete utjecati ovisno koje odluke donesete tokom igre i u odnosu na Mass effect zapravo vidjeti razlicite zavrsetke, ali po meni daleko je to od najboljeg RPG-a osim sto su bolje vizualno uspjeli docarati pricu i spojiti u cjelinu vec prokusane mehanike u odnosu na svoje prethodnike.

Jedna od stvari koja mi se sviđa jesu gradovi koji izgledaju “živo” u odnosu na neke druge igre(npr.Dragon age)gdje stanovnici gradova samo stoje ne radeci nista dok ce u Witcheru ili Skyrimu reagirati na vremenske uvjete i vaše postupke.

Kad pricamo o reagiranju svijeta na vase postupke nemozemo ne spomenuti i najnoviju “Legend of Zelda:Breath Of The Wild” koja svojim inovativnim mehanikama namece novi smjer kojim bi trebali krenuti buduci RPG-ovi.

Primjer situacije u “Zeldi”:

Pokupi granu>nađi vatru>zapali granu>zapali travu>trava pali “Bokoblina” koji spava u njoj ili okruzeni ste jednim “moblinom” i 2-3 “bokoblina” i posto se oruzja mogu slomiti “moblin” ostane goloruk i pocne koristiti “bokobline” kao projektile kojim vas gađa ili toljagu kojom vas pokusava umlatiti.

Da ne duljim previse “Cyberpunk 2077” je jos jedna nadolazeca igra istih developera ovaj put “CRPG” smjesten u buducnosti pa su ovo promjene koje bi htio vidjeti u odnosu na “Witcher”:

  • Kompletno micanje HUD-a sto bi bio povratak starim Hardcore RPG-ovima u kojima ste morali sami naci put jer vas nisu vodili za ruku
  • Redizajnirani sustav borbe pogotovo sa Boss-ovima u odnosu na Witcher gdje se sve svodi na kotrljanje i masakriranje lijeve tipke misa.Borba bi trebala biti teza i protivnici bi se trebali znati prilagoditi taktici igraca.
  • Otvoreniji sustav izrade modova u odnosu na sadasnji gdje se mogu mijenjati samo teksture i skripte
  • Pogled iz prvog lica(FPS view).Osim sto bi se moglo prebacivati iz prvog u trece lice prilagodilo bi igru za igranje u “Virtualnoj stvarnosti”.
  • Rješavanje zagonetki
  • Survival elementi-glad,zeđ,toplina,potreba za spavanjem
  • Nasumicni događaji-npr.u Fable 3 su vukodlaci znali napadati gradove koje ste onda mogli obraniti pa bi vam stanovnici kao zahvalu podigli spomenik ili dali nagradu
  • Manje skriptirani svijet-Skyrim je jedan od primjera gdje stvari nisu tocno određene i svaki put kad igrate nesto ce biti drugacije u odnosu na prethodni.Tako svaku misiju mozete preci na vise nacina i ljudi koje ste susreli na putu mozda sljedeci put nece biti tamo.
  • Perma death-kao sto samo ime govori imali biste samo jedan zivot pa ako vas ubiju izgubili biste sve i morali poceti ispocetka.”Snimanje” lokacije bi bilo omoguceno uvijek ali bi se “save” brisao ako vas neki od protivnika ubije.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s